Followers

Sep 11, 2008

Puak Anti Tuhan Memulakan Langkah Pertama

Sesiapa yang racist,bagi aku anti tuhan . Sifirnya senang saja,tuhan memandang semua manusia adalah sama . Adalah amat biadab bagi manusia untuk mengkelaskan sesama manusia mengikut warna kulit . Itulah sebabnya sesiapa yang menghidupkan api api perkauman bangsa ialah mereka yang terdiri dari golongan anti tuhan .

Memanglah sekali imbas laungan mereka,contoh nya"Hidup Lembu",seolah olah ingin memperjuangkan bangsa Lembu,tetapi laungan ini hanya diwar warkan apabila tanduk sudah dipegang,kaki sudah diikat kayu dan parang sudah dileher,bersedia untuk dikorbankan . Masa inilah mereka menjerit dengan kuat sekali seolah olah merekalah selama ini pejuang nasionalis bangsa Lembu .

Puak puak biadab ini,melaungkan slogan bangsa apabila tahi telah dilumur kemuka mereka . Sedangkan 50tahun sebelum ini,mereka mengaut kesemuanya dalam tembolok mereka dan anak beranak mereka .

Sekarang haba perkauman sudah mula meningkat . Bukan disebabkan oleh keseluruhan rakyatpun,cuma segelintir lembu lembu biadab yang bukan sahaja anti tuhan,tetapi tidak memahami sejarah negara,tidak memahami tuntutan ugama dan yang sebenar benarnya,sudah mula kehilangan kuasa .

Dulunya kesalahan itu milik seorang pemberita,sekarang ditujukan pula pada sesuatu bangsa dan sesuatu parti . Dan gesaan ini pula sengaja diwar warkan sebagai satu agenda bangsa iaitu bangsa yang memerintah selama 50 tahun ini telah tersepit dan akhirnya akan menjadi hamba dinegara sendiri jika tidak bertindak tegas dengan apa yang sedang berlaku sekarang . What a shame!

Biadab betul perangai lembu lembu yang hidup dalam ketakutan seperti ini

Aku yakin,ini adalah suatu skrip besar untuk menggagalkan perjalanan Pakatan Rakyat menuju Putrajaya . Aku yakin skrip besar ini akan diteruskan sehinggalah akhirnya impian Pakatan Rakyat untuk memerintah tidak akan berjaya . Betul seperti kata Salahuddin Ayub,pihak tentera sila jangan campur tangan dalam politik . Kerana apa?kerana kita sudah nampak dimana skrip ini akan berakhir jika ianya tidak ditangani dengan betul serta pemikiran yang waras .

No comments: