Followers

Jul 23, 2008

Jews Is Our Brothers


Hehe..cuba tengok betul betul video ni,Presiden Paling Mengancam dan Paling Berani(walaupun bukan Pengerusi Oh I See)Mahmoud Ahmadinejad,sedang berpeluk dengan Rabbi Jews . Untuk pengetahuan anda,Ahmadinejad masih tinggal dirumahnya yang sederhana dan telah mendermakan karpet mahal serta pelbagai barangan mewah dipejabat Presiden kepada pihak Muzium semasa beliau memasuki Pejabat Presiden pada kali pertama dahulu .

Berbalik pada soal video,cuba kita ingat semula macamana media media beruk di Malaysia telah mempermainkan adegan peluk memeluk diantara Anwar Ibrahim dengan Mat Saleh dan memperbesarkan tajuk "ANWAR IBRAHIM AGEN AMERIKA " . Hahaha...lawak lendir+air liur basi naik bas ekspress . Macamana kepala otak Penerbit yang boleh duduk dalam syarikat media macam ni . Sure dalam kepala dia hanya ada suku je membran otak . Itupun otak itu digunakan untuk memikirkan soal nafsu syahwat dan menggerakkan anggota badan sahaja . Nanti pada tahun 2050,cucu cicit Penerbit tersebut akan tengok semula siaran berita tu,dan maki hamun moyang dia sebab sanggup melacurkan intelektual manusia dengan menyiarkan berita hina macam tu .

Cuba pulak kita baca tajuk baru macam ni " MAHMOUD AHMADINEJAD BERSEKONGKOL DENGAN YAHUDI",hanya dengan merujuk video diatas sahaja . Macamana pulak rasanya?mesti kita semua akan pengsan kerana kenyataan tu macam tengok Rosmah(bukan nama sebenar) jual Apam Balik kat Kg Temai,Pekan Pahang .

3 comments:

Anonymous said...

bila disoal mukar nakir di alam kubur, maka jawablah saudaramu ialah bumiputera [rockers?]; agamamu ialah islam hadhari;

institut peradaban melayu, universiti Pendidikan Sultan Idris, 35900 said...

assalamualaikum.... wahai saudara... aku rasa kau harus dibunuh.. atau pun kau keluar jela dari negara yang aku cintai ini... kau tak sedar... kerajaan byk bg jasa pada kau.... cuba bgtau pada semua apa kezaliman yang kerajaan buat pada kau... kau sanggup ke tengok orang melayu tertindas... itu pun kalau kau melayu la... tapi aku rase kau bukan melayu....

wassalam........ kirim salam kat kawan2 kau yang sama fikiran mcm kau... KEADILAN akan terbukti....

TukunNegara said...

wahai melayu beradab!patutnya kau pegi tikam guna keris mana mana pimpinan yang makan duit rakyat . org melayu tertindas sebab malas dan tak mau guna otak!kalau melayu tertindas,dia punya pasal sebab nasib orang terletak pada usaha dia . Bukankah itu yg diajar oleh Zaaba pada kau . Aku nak tau,apa makna kezaliman?Adakah kau ingat kezaliman itu seperti yang digambarkan dlm cerita melayu iaiatu apabila kampung diserang oleh laun,itu kezaliman?Atau apabila suara disekat untuk menyatakan kebenaran itu bukan kezaliman?

POORAHH MELAYU . JANGAN INGAT SEBAB NAMA MELAYU,KAU BOLEH PEGANG EKONOMI . KEKUASAAN EKONOMI BUKAN BERGANTUNG PADA NAMA MELAYU DAN WARISAN MELAYU,IA BERGANTUNG PADA KEKUATAN USAHA DAN FOKUS . BUKAN MACAM KAU MELAYU YANG BER RETORIK PASAL BANGSADAN MEMUJA PEMIMPIN RASUAH .