Followers

Jul 19, 2008

Surat TukunNegara Kepada Tun Mahathir

Surat TukunNegara kepada Negarawan Tun Dr Mahathir
lawati www.chedet.com

Jika tiada surat tersebut,menunjukkan Tun sangat sedih membaca tulisan Tukun yang penuh emosi lagi fantasi

Hye Tun

I tengok kat dalam comment ni ramai yang kata Anwar peliwat . Ada yang yakin sampai 1000% yang Anwar ni peliwat . I rasa dia orang percaya bcoz yang start buat tuduhan ni ialah Tun . Kalau yang buat tuduhan ni Mat Bulat(kawan Tun lah)maybe dia orang tak percaya . Asasnya kepercayaan dia org bukan pada bukti teknikal,tapi kerana yang bercakap ialah Tun sendiri . Lihat saja bukti terbaru,laporan polis Saiful,OKT(Anwar) tak boleh dapatkan salinan . Ini undang-undang mana Tun?Cuba you yang sekular ni perjelaskan sikit .

I tengok pemuja you ramai dalam blog u ni . Maybe dia ni orang yang memuja individu bukan kerana kebenaran,tetapi kerana kredibiliti seseorang . Saya memuji Tun sebagai seorang yang ada wibawa jika dibandingkan dengan Sabaruddin Chik atau Mohamad Rahmat . Tapi bila Tun menuduh Anwar meliwat,siapa nak percaya?Kalau Tunku Abd Rahman tuduh Tun meliwat,saya pun tak percaya sebab bagi saya,bukan mudah meliwat lelaki berumur 51tahun,27 tahun dan yang terbaru 23 tahun . Tun jangan fikir kami ni guna otak lembu . Saya bukan pemuja Anwar atau Haji Hadi,tapi kalau bencikan seseorang,janganlah tuduh beliau rosak moral . Be a gentleman lah . Lawan dengan intelektual,bukan dengan veto power . Tun kan seorang negarawan .

Sekarang satu negara rosak disebabkan tangan tangan Tun selama 22 tahun menjahanamkan negara kita . Jangan mudah dibelai dengan pujian didalam blog ni . Cuba Tun buka satu website(www.bencitunmahathir) untuk manusia di Malaysia ni lahirkan perasaan marah dia pada Tun,I ingat 15 juta orang akan masuk pada bulan pertama sahaja .

Tun,I ingat better u berenti bercakap . Bagi Mukhriz pulak sambung you punya kebebasan bersuara tu . Lagipun,you dah tak releven . Dulu nak jadi perwakilan pun tak cukup kuota . Tun naik semula bukan sebab orang suka,tapi sebab ada orang yang tidur tak bangun bangun . Dulu Tun tak suka blog,cakap pembangkang ni menjahanamkan negara .NGO pun Tun cakap elok mati sahaja . Now,masa untuk Tun jilat semula muntah nanah yang Tun keluarkan dulu .

Kalau Tun boring orang asyik puji Tun aje,sila lah lawat ;

http://tukunnegara.blogspot.com

Happy Belated Birthday Tun!
"How come a person like you have supporters"

No comments: