Followers

Jul 21, 2008

Mandi Wajib Untuk UMNO

Nak muzakarah?baik sebut betul betul sebab kata dasar muzakarah tu lain macam bunyinya . Kalau orang orang PAS ambik aku jadi Presiden,dan bila media tanya aku tentang muzakarah PAS-UMNO,aku akan jawap 3 ayat yang akan menyebabkan tiada lagi muzakarah sampai hari kiamat iaitu

"UMNO ITU SYAITAN"

So?nak muzakarah dengan syaitan?

Aku sebenarnya naik menyampah,jelak dengan sikap tidak konsisten PAS tentang muzakarah atau apa apa saja yang akan melahirkan perjumpaan antara UMNO dgn PAS . Disaat UMNO di henyak dan dibaling najis oleh rakyat,pimpinan PAS ingin pula berkongsi najis ini dengan UMNO . Sungguh pelik dan janggal .

Apa saja agenda,jika ianya lahir dari UMNO,semuanya adalah najis . Takkan sifir politik semudah ini gagal difahami oleh pimpinan PAS . Apa yang PAS harapkan dari perjumpaan ini?Apa yang aku nampak,imej PAS akan hancur dan sokongan kepada mereka akan mengecut .

Rasanya gerak politik yang diambil ini bukan saja memualkan,malahan mungkin akan menghancurkan Pakatan Rakyat . PAS sepatutnya menjadi jaguh membela Anwar Ibrahim yang dianiaya dan dihina dengan tuduhan liwat . PAS sepatutnya kedepan dan parti yang pertama memberi sokongan padu kepada Anwar serta menolak semua tuduhan politik jahat yang lahir dari pimpinan Pakatan Najis .

Tapi,disaat pimpinan PAS percaya bahawa ini semua tuduhan politik bangsat dari Pakatan Najis,mereka masih pula sanggup bersekongkol dengan syaitan yang selalu memasang perangkap hina pada mereka . Berjumpa saja dengan UMNO sepatutnya difatwakan haram kerana mereka sekarang ditahap najis mughalazah yang tidak boleh disentuh,dan wajib disamak . Apa dosa yang UMNO tidak lakukan pada PAS??

Hanya satu sahaja perjumpaan yang boleh dilakukan oleh PAS untuk UMNO iaitu;

Acara Mandi Wajib Mencuci segala Najis Untuk Seluruh Pakatan Najis UMNO yang selama ini menghancurkan tamadun dan kesusilaan masyarakat Malaysia .

Klik tajuk diatas untuk baca kenyataan Nik Aziz

1 comment:

infogue said...

artikel anda :

http://berita politik dunia.infogue.com/
http://berita politik dunia.infogue.com/mandi_wajib_untuk_umno

promosikan artikel anda di www.incom dan jadikan artikel anda yan terbaik dan terpopuler menurut pembaca.salam blogger!!