Followers

Jul 4, 2008

Mari Belajar Meliwat

From Wikipedia - Sodomy (IPA: /ˈsɒdəmi/) is a term used today predominantly in law (derived from traditional Christian usage) to describe an act of "unnatural" sexual intercourse normally interpreted in religion as referring to both oral sex and anal intercourse, as well as bestiality. [1] When used in a religious context, it has a negative connotation.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sodomy#Sodomy_laws_in_the_United_States

Evolution of the term in other languages

In modern
French, the word “sodomie” (and in modern Spanish, the word “sodomía”) is used exclusively for penetrative anal sex (where the penetration is performed with a penis or a substitute of similar shape such as a dildo, possibly a strap-on dildo, thus any gender can be on the giving or receiving end). The matching French verb is "sodomiser" (Spanish "sodomizar"). In modern German, the word “Sodomie” has no connotation of anal or oral sex, and refers specifically to zoophilia. (See Paragraph 175 StGB, version of June 28, 1935.) The same goes for the Norwegian word “sodomi” and the Polish "sodomia". “Sodomy”, therefore, can be considered a 'false friend,' a word that English speakers will think they know the meaning of, but which actually holds a different, though in this case related, meaning. Responsible for this was the broadening of the term sodomia by Benedictus Levita (see above).

Berdasarkan penerangan dari Wikipedia itu tadi,maka cukuplah kita mengetahui bahawa meliwat ialah perbuatan yang tidak biasa . Tapi,lupakan tentang perkara tersebut kerana ramai orang biasa yang melakukan perkara luar biasa atau tidak biasa . Ada seorang yang dikatakan oleh orang ramai sebagai negarawan pernah berkata bahawa seorang tahanan yang matanya lebam sebenarnya telah menumbuk matanya sendiri untuk mendapatkan simpati . Ini juga termasuk dalam perkara orang yang biasa tapi melakukan perkara luarbiasa .

Disini saya ingin menyentuh tentang bagaimana untuk meliwat seseorang yang beliau akui bahawa beliau telah dipaksa . Ini bermakna,peliwat menggunakan kekerasan untuk memasukkan "penis" atau "dildo"(alat mainan berbentuk kemaluan lelaki-rujuk penerangan diatas) kedalam kemaluan mangsa . Oleh itu,ianya memerlukan suatu tenaga yang agak kuat untuk melemahkan mangsa dan membuka kelangkang mangsa,lalu membuka laluan untuk memasukkan kemaluan peliwat(atau dildo) kedalam lubang mangsa . Bagaimana jika mangsa adalah seorang yang masih muda,sihat dan berumur 23 tahun?Dan peliwat adalah seorang yang jauh lebih tua daripada beliau iaitu seorang lelaki yang berumur dalam lingkungan 61 tahun . Dan peliwat juga bukanlah seorang bekas ahli gusti,peninju,bouncer ataupun lanun(yang sepatutnya mempunyai tenaga dan kudrat yang banyak) .

Oleh itu,peliwat sudah tentu memerlukan satu kaedah yang agak terkini untuk melemahkan mangsa . Ada kemungkinan peliwat akan menggunakan beberapa kaedah seperti dibawah untuk berjaya membuka kelangkang mangsa dan memasukkan kemaluan peliwat kedalam kemaluan mangsa . Diantara cara-cara terkini yang boleh digunakan ialah;

1 . Memujuk mangsa dengan menawarkan hadiah berupa wang atau barang kemas ataupun saham syarikat(dengan pujuk rayu yang indah),sehingga membuatkan mangsa lupa akan kesakitan sewaktu diliwat kerana terbayang akan laba yang bakal diperolehi nanti . Ini juga akan lebih berkesan jika mangsa seorang yang gagal dalam pelajaran,mempunyai banyak saman lalulintas dan ingin melangsungkan perkahwinan dalam masa yang terdekat .

2 . Menggunakan pil khayal,ubat batuk,ganja,daun ketum ataupun gam paip supaya mangsa akhirnya tidak sedarkan diri dan peliwat bolehlah melakukan apa sahaja cara yang dikehendaki terhadap tubuh mangsa .

3 . Melakukan apa sahaja cara untuk menaikkan nafsu ghairah mangsa(walaupun mangsa bukan seorang yang suka melakukan sex diluar tabii) , dengan harapan mangsa akan berasa ghairah dan setuju untuk diliwat oleh peliwat . Peliwat mungkin terpaksa melakukan tarian melucutkan pakaian satu persatu ataupun bergaya seksi seperti yang pernah dilakukan oleh seorang rakyat Malaysia yang digelar "genius" dan ramai daripada kita berusaha untuk menyelamatkannya walaupun beliau "kita enjoy!" dengan kerjanya .

4 . Menggunakan kaedah silap mata ala David Blaine(Street Magic) atau kaedah David Copperfiled dimana peliwat akan menukar dirinya menjadi wanita seksi,dan mangsa akan menjadi ghairah,lalu bersetuju untuk membuka pakaian,kemudian baring,bercumbu-cumbuan dengan peliwat,sehinggalah akhirnya bila mangsa sudah terlalu ghairah,peliwat akan menukar kembali(changeover atau bahasa SB nya "turnover") dirinya menjadi semula lelaki yang sudah tentu mempunyai "penis" dan terus melakukan kerja peliwatan dalam keadaan mangsa tidak rela dan tertipu .

5 . Menggunakan kaedah konvensional,menggunakan konsep,"Siapa Kuat Dialah Kudrat" iaitu dengan menampar,menerajang ataupun memukul mangsa sehinggalah mangsa lemah,lalu mengikatnya ke mana mana tempat yang bersesuaian,membogelkannya,menyapu sedikit sebanyak krim atau gel pelincir(disarankan rujuk dulu dengan pakar sakit tuan supaya gel yang digunakan tidak terlalu berkesan supaya kesan lukanya nanti lebih jelas,besar dan senang untuk didakwa) dan kemudian barulah boleh meliwatnya . Itupun jika mangsa benar benar telah lemah dan longlai dipukul oleh peliwat . Jika mangsa benar benar telah lemah,maka bolehlah peliwat meliwatnya dengan tidak terlalu tergesa gesa . Jika mangsa yang berumur 23 tahun masih lagi bertenaga,sudah tentu peliwat menghadapi masalah besar untuk "kita enjoy" sewaktu meliwatnya .

Daripada 5 kaedah yang dipersembahkan ini,nyatalah bahawa kerja meliwat atau sodomy(in English) ialah suatu kerja yang sangat sukar dilakukan . Ini kerana mangsa hendaklah ditipu pada awalnya kerana mangsa sudah tentu tidak pernah menyangka bahawa beliau akan diliwat kerana ianya suatu perbuatan yang luar biasa . Jika wanita,apabila berdua duaan dengan lelaki,wanita akan sedia maklum bahawa lelaki mempunyai nafsu untuk melakukan perbuatan seperti mencium atau merogol,tetapi jika berdua duaan dengan lelaki(lebih lebih lagi dengan lelaki yang berumur 61 tahun),sudah tentu sukar untuk meramalkan perkara seperti ini akan terjadi . Ia hanya wujud dalam program TV "Ripleys!Lie it or Not .

Oleh itu,menuduh seseorang lelaki yang telah berumur 61 tahun meliwat seorang pemuda yang berumur 23 tahun ibarat mengatakan bahawa kucing siam telah merogol anjing bulldog .

Rujukan Cara-cara meliwat dipetik dari Kitab Lama - Rukun Rukun Meliwat karangan As Syekh Zizanzon Al Tipuuee .

4 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum, very interesting explanation, sangat informative. betulah seperti yang saya baca earlier, your writing is very good. keep it up

bisu said...

1 . Memujuk mangsa dengan menawarkan hadiah berupa wang atau barang kemas ataupun saham syarikat(dengan pujuk rayu yang indah),sehingga membuatkan mangsa lupa akan kesakitan sewaktu diliwat kerana terbayang akan laba yang bakal diperolehi nanti . Ini juga akan lebih berkesan jika mangsa seorang yang gagal dalam pelajaran,mempunyai banyak saman lalulintas dan ingin melangsungkan perkahwinan dalam masa yang terdekat .

making assumptions and presumptions without knowing all facts sama dengan fitnah.

TukunNegara said...

Pls read carefully,ini bukan assumption,this is an imagination how to sodomise such a 23 years old man . Too many ways can be apply including those .

Anonymous said...

tukun negara, wat bodo jer ngan budak yang kate ko wat fitnah. die tu sengal. eh silap, bisu. entah2 pekak dan bisu skali. hahaha